آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

good baby

آرتین کنجکاو میشود...

1393/2/3 17:11
نویسنده : مامان و بابا
361 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولویه من خیییییلی کنجکاو شدی..همش میخوای از کارایه من و بابات سر در بیاری..مثلا من امروز دستگاه بخور سرد رو از دستت بردم زیر صندلی قایم کردم و روشنش کردم 

و یه دکمه ای داره که یون سازه و وقتی روشنش میکنیم ابی میشه..همش میخواستی ببینی اون چیه که اون زیر روشنه ..خلاصه  انقد نشستی زیر صندلی و باهاش بازی کردی تا همه چیشو یاد گرفتیهیپنوتیزم

بابا علی  رو که موقع ساز زدن کچل میکنینیشخند همش میگی بزار من تار بزنمابله

جونم برات بگه که  اگه تو نبودی  هیچ وقت  انقد ذوق نمیکردیم من و بابایی..خدارو شکر که داریمت و از خدا میخوام تورو برایه ما حفظ کنه

 

اینم عکسایه کنجکاو خان

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به good baby می باشد